and so i'm back ...

Har haft en helt underbar helg hos Christian, varit på Universeum och bara tagit det lugnt. Det behövde jag. Men jag glömde av Earth Hour som jag har gått och tänkt på ett tag. Får ha en egen när jag kommer hem från England istället, med bara levande ljus. Join me?

I går mådde jag illa och orkade inte ta tag i något alls. Förlåt. Jag och Sofia fick planerat lite och klagat över flygplansregler i alla fall. Jag har inte börjat packa än och kommer väl springa runt och ha panik någon gång i natt, men det är så det ska vara. Kommer bli så skönt när vi väl sitter på flyget, men nervöst. Hoppas alla tågresor kommer gå smidigt och att det inte krånglar med några biljetter. Först ska vi se Dallas 'the main man' Green i Brighton och sen i Portsmouth. Helt overkligt. Ska försöka få se lite av Brighton också, sitta och mysa på piren. Det blir vårjacka, 15 grader och sol. På fredagen kommer vi ha en shoppingdag i London. Om vi inte är så trötta att vi kryper fram längs Oxford Street, och den risken är väl rätt stor. Brukar bli så varje gång, men det är rätt charmigt.

Let's keep in touch
Postat av: Viktor

oj är det redan dags! :D ha det så kul och håll händerna i styr!

Postat av: therése

tack, i will! men kan inte lova när det gäller sista punkten, haha :D

2008-04-01 @ 20:58:32
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback