sweetest thing

Jag börjar må bättre, finally. Men jag är väldigt trött och känner mig helt drogad av all medicin. Antar att den gör sitt jobb då. Men får inte gjort så mycket på dagarna, kanske kan sova ikapp all min sömnbrist i alla fall. Viktor kom hit och lämnade film och höll mig sällskap en liten stund. Och nu har jag följt Top Model-finalen. Inte många som tror att det är min grej, men jag älskar att se hur det går till på riktiga photo shoots, fotograferna, make up-artisterna, och modellerna med alla poser såklart. Men fastnade inte för nån av tjejerna direkt. Anyway.

Henke: Nu tycker jag du ska gå och titta i din brevlåda
Therése: Min brevlåda?
Henke: Ja, den man får post i, utanför huset. GO! NOW! GRR

Och där låg fotopapprerna han har köpt åt mig, med personalrabatt. Det blir N64 och cash som tack! Jag har världens sötaste vänner. Så nu kanske det blir en fotoutsällning som det är tänkt på lördag, eller vernissage som det tydligen står på några flyers (sött att jag fortfarande får mail om sånt efter GP-artikeln). Antar att det betyder att jag ska vara där då, har ingen aning. Ska dit på fredag och sätta upp bilderna, som jag kan börja skriva ut i morgon nu när jag har papper. Synd bara att jag har tröttnat på alla mina bilder och vill börja om på nytt. Men det blir nog bra ändå. Om inte annat kommer jag bli peppad att ta bättre bilder.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback