sore throat

Min hals är hemsk nu, och jag är glad att jag inte kan se hur illa det ser ut själv. Mammas min räckte. Men jag är rätt pigg i alla fall. Var i stan i dag, kollade runt mest. Köpte kofta som jag blev kär i och nya byxor, eftersom jag fastnade och rev upp dem gamla blev det samma modell. Bara det att dem är två nyanser mörkare som nya. Och inte förstora längre. Träffade Viktor och åt på Andrum, och fikade på Fröken Ohlson efter att ha promenerat runt en del. Blev hämtad av pappa när jag hoppat av blå. Höstmyste, han spelade gitarr och sjöng för mig och vi drack massa te. Bra dag, fast nu mår jag som jag gör. Tittade på Heroes, var tvungen efter att alla har peppat det så. And I like it, ska följas. Om det inte blir som Lost bara, för då ger jag upp. I morgon var det tänkt att jag och Sofia skulle hälsa på i skolan, men det får vänta tills jag blir bättre. Förhoppningsvis blir det girls night out på Sticky istället. Early to Bed spelar också.


With rough hands and sore eyes
so don't speak, I am tired.
Let's just live through this lie.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback