jaw

Jag har problem med min käke. Knäcker den halvt ur led lite för ofta. Och för att låta bli det har jag gått över till att tugga tuggummi konstant, och det är inte heller så bra. V6 ca 50 bitar varade inte så länge. Nu har jag kramp. I dag har jag ägnat mig åt lite terapi, som att pilla loss alla knappar från tagentbordet för att göra rent. Jag gillar inte damm, och det fanns en hel del mellan knapparna. Så nu känns det bra att skriva. Ibland är jag verkligen en intressant person. Att blogga har också blivit som nån sorts tick för mig. Vet inte ens vilka som läser. Operation "övertala mamma att jag ska få ha sandsäck i källaren" fortsätter. Nu ska jag sluta tråka ut er, och göra något åt min egen tirstess.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback