false alarm

Operationen blev framflyttad. Men jag lär bli lika nojig nästa gång. Det resulterade i att jag gick upp på berget, bor precis nedanför. Satt uppe på en klippa och filosoferade lite. Rätt skönt. Jag behöver komma bort från allt ibland. Var ute större delen av dagen. Tro nu inte att jag har blivit upplyst och nya Ernst Kirchsteiger, inte så seriöst som det lät. Kvällen spenderades framför tv:n (eftersom jag var lite fixar-Frazze i dag och borrade hål för tv-kabeln i fönsterkarmen slipper jag slänga ut kabeln genom fönstret för att kunna stänga nu). Boston Tea Party var lika bra som jag hade hoppats, Filip och Fredrik är guldvärda. Men jag ska inte spoila för er som inte har sett än. Efter det blev det Dexter och Jonas och Musses religion samtidigt. För en gångs skull har jag lite serier som jag följer, rätt avkopplande. Kört lite boxercise också, men behöver riktiga mittsar. Undrar om man vågar börja i kickboxning på nybörjarnivå? Yes, jag skriver fast jag inte har nåt vettigt eller roligt att berätta. Get used to it. Men nästa vecka då jävlar, jag längtar.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

men hallå, det har du inte sagt ngt om! hur mår mamma tles?

2007-10-10 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback