bröderna kellerman

Bokmässan i går, den var som den brukar. Misär och lycka 50/50 ungefär. Misären bestod i ett ändlöst köande. Men det var nog inte så farligt egentligen, brukar vara värre på lördagar. Men förra året lyckades vi smita förbi den gigantiska kön med deckartanter så jag var inte van. Ibland tror jag att jag lider av agorafobi. Jag får alltid panik när det är för mycket folk på samma plats, som i shoppingcenter eller på flygplatser. Jag glömmer alltid bort vart jag är på väg, och vill ändå bara gå och gömma mig någonstans. Men på spelningar har jag aldrig något problem med det. På Bokmässan fick jag lust att gå runt med en AK47:a för att få tyst på alla skrikande barn och tanter som knör sig förbi. Men tveksamt om någon skulle lägga märke till mig. Jag köpte lagom mycket. Årest Bild 2007 verkar hur fin som helst, ska gå igenom den när jag får lust. Nu kan man ju inte sitta och bläddra igenom den på JM. Och bröderna Kellerman var höjdpunkten. Jag och Sofia tog rätt många omvägar förbi Kartagos-monter bara för att få spana på Martin, vet inte hur många gånger vi sa "han är så söt!" Viktor höll sig sansad, och det var väl tur. Så jag fick signat En Serietecknares Dagbok och Black Moon Party. Läser den första nu, som är Martin Kellermans blogg, och den är sjukt bra. Har aldrig riktigt orkat följa hans blogg eftersom den är på MySpace.

I dag har jag varit på stan, grymt mycket folk så jag fick panik och orkade inte titta på det jag skulle. Blev lite tråkiga saker istället, som jag behöver. Och ett par skor som jag är tveksam till. Nu fryser jag och känner mig lite förkyld. Så det blir en lugn helg så jag är utvilad inför nästa vecka. För den kommer bli galen. Over and out.


Let's keep in touch
Postat av: Sofia, the one and only.

MMMMMMartin Kellerman... Han är så SSSSSÖT!

2007-10-10 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback