what a great day to spend indoors

Längsta dagen på länge (efter 00, så det blir i går). Vaknade nio. Kände mig rätt okej, gick upp och fixade frukost. Läste GP för en gångs skull. Hoppade in i duschen och gjorde mig klar. Bara för att bli informerad om att det är vintertid och att jag var uppe en timme tidigare än vad jag trodde. Lite ångest att det snart är november, inte haft en tanke på det. Vid halv elva blev jag hämtad av pappa och vi övningskörde två timmar på lokstationen i Sävenäs. Gick riktigt bra för att vara första gången jag kör bil på "riktigt". Bara testat med caben innan, eller automat. Får se hur det blir när jag kommer ut på vägarna.

So this is continuous happiness
You know, I always imagined it something more
/
So where has all the day gone?
And why are my lungs aching when I breathe?
Is there something wrong with the heat?
Why am I so cold?
And my heart feels sick
And it hurts when I speak
And this is not what I hoped for
/
Wake, wake up, wake, wake up

Alexisonfire och Dallas Green är så galet bra. Jag brukar slås av det ibland, out of the blue, och får nästan magknip när jag tänker på det. Det här blir sista låten innan jag ska sova, slänger in video från live dvd:n också.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback