weekend

Helgen var fin. Den är inte slut än, men det är jag. Känner mig nästan lite allergisk, det killar i ögonen och jag hittar inte Visine. Such a drag. I fredags var Viktor här. Vi drack vin och mixade drinkar. Blev fulla och kollade på Killswitch Engage. Confession: jag har dåligt alkoholsinne. Jag halsar stora glas och häller alltid upp nya direkt efter. Brukar alltid insistera på att jag inte är full, men är antagligen inte så trovärdig. I lördags var jag mer bakis än vad jag ville erkänna, men det har jag lätt för att bli så var inte så illa egentligen. Gick över fort, och på kvällen kom Bokis och Sofia hit. Vi hade mysbyxor och suktade efter Dallas Green. Kollade på min City and Colour live-dvd, och alla "åh" och "aw" kom i kör. Jag längtar ihjäl mig efter nya skivan. Och jag är fortfarande kär i Thrice - Open Water.


image88

Nu sitter jag och plöjer igenom pappas manual till Nikon D70. Jag ska sluta köra helt på auto-läget (eller idiot mode som vissa säger). Men jag är fortfarande lite på Niklas Maupoixs sida, det är större risk att jag klantar mig än att kameran gör det. Så jag tänker inte sluta helt. Måste lära mig bara, och Henke ska hjälpa till har han lovat. Jag är peppad, ska ut och fota.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback