wasting time

I dag har jag inte gjort så mycket vettigt. Eller jo, hälsade på Thea. Hon är söt lilltjejen, hon pratar om mig hela tiden. Vem ska man annars prata om liksom? Nej, okej då. Härligt väder var det i alla fall. Fina höstdagar är nog mina favoriter. När man kan mysa in sig i en halsduk men ändå känna att solen värmer. Jag kände mig som en surikat när jag stod blickstilla och väntade på bussen, och försökte sträcka mig så nära solen som möjligt. Surikaterna solar varje morgon för att bli av med kylan efter ökennatten, som Mattias Klums bild visar. Även om jag saknar sommarvärmen, som inte hittade till Sverige, tycker jag om att se bladen ändra färg. Nog om det, jag borde sova. Men istället har jag suttit uppe alldeles för länge. Finns mycket man kan roa sig med. Jag har skrattat lite för mycket för att kunna sova tror jag. Bokis ligger bakom en del. Saknar våra konversationer mitt i natten, oftast natten innan vi hade inlämning. Och jag saknar JM och allt flum i redaktionerna. Flätor är också roligt. Beware, man vet aldrig om man hamnar i min blogg. Men nu ska jag plocka upp på mitt golv och sova. Natti.


Let's keep in touch
Postat av: Alex

Är inte ditt namn en låt av Brand New?

Postat av: Anonym

Haha, flätor alltså. JM-tiden. Hujedamig, den saknar jag också.

Förresten, den där spårvagnskortshållaren (haha, min svenska är på topp) där vissa intäkter går tillfaktum som du har på bild lite längr4e ner i bloggen, vart köper man en sån?

2007-10-10 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback