he's still the king

Magnus Betnér alltså. Storan var fullsatt och det var en riktigt tight show. Publiken gjorde mycket också, avslappnad, skön stämning och en jävla massa skratt. I pausen var det öl och Foo Fighters senaste skiva, så inte ens den var en letdown. Martin Soneby öppnade och gjorde det riktigt bra. Det var omöjligt att inte skratta. Märktes att dem var taggade, Magnus kom upp i ett grymt tempo direkt. Lika rapp i käften som vanligt, gotta love it. Han körde över en och en halv timme, hur bra som helst. Även om jag hört rätt många dialoger innan, eftersom jag älskar kombinationen youtube och Betnér, så hade han förnyat allt. Sen var det ju nya grejer också såklart. Ska bli kul att se showen som kommer sändas på kanal 5 också. Det var slut ungefär halv tolv, han kom ut två gånger på publikens begäran, glömde bort tiden helt och det är ett bra betyg. För att citera Magnus: "Fan va fint det är att jobba på Storan! Underbar lokal, skitduktig personal och helt jävla suverän publik. Så ska det vara!" Stand-up var en skön upplevelse, ska försöka se till att det blir fler snart. Är lite sugen på Glans och Schyffert i Uppsala, så vi får se.



I dag (jag borde sova) är det Killswitch Engage, och jag peppar. The Bled ställde in tyvärr. "They were great, lots of energy" var mitt omdöme efter Give It A Name så det vore nice att se dem igen. Men kanske nästa år.

Let's keep in touch
Postat av: emma

sötnosar :)

Postat av: Guess who...

Jag ville osså gå! Jä*la hemtex.

2007-10-10 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback