here i come

Jag har verkligen noll koll. Trodde jag skulle vara i Småland fredag-lördag, men det visade sig vara i närheten av Västerås istället. Och jag kommer hem natten mellan söndag och måndag. Sofia pluggade i Växjö innan så jag tog väl för givet att hon var kvar där nere. Men nu hyr Sofia och Rickard alltså ett hus mitt ute i ingenstans. Men det blir mysigt. Dem bor nära en sjö, så det blir nog en del skogspromenader med hunden. Och födelsedagsfirande i förskott. Pappa, Lena, Jonas och jag kommer bila upp. Blir skönt att komma bort en helg. Och att träffa alla igen. Får en chans att läsa ut Black Moon Party också, riktigt bra. Precis som En Serietecknares Dagbok.

Jag har funderat på att söka Mattias Karlssons-distanskurs i digital bildbehandling, men jag vet inte. Det är svårt. Och sista ansökningsdag är på måndag, så jag måste bestämma mig snart. Kursen är på 7,5p och kvartsfart, så det är ju inga problem egentligen. Start i januari, och jag vet inte vad jag kommer göra då annars. Hjälp mig.

Nu ska jag sluta missbruka min blogg när jag är borta några dagar, gissar på att ingen orkat läsa alla inlägg här under. Måste packa klart nu.

Update:
Nu är jag hos pappa, Jonas kommer snart så då drar vi. Det låg inte alls speciellt nära Västerås. Jag har åkt buss till Lindesberg innan så det tar nog ett tag. Pusshej!


image79

Let's keep in touch
Postat av: sara

sök kursen! man kan alltid tacka nej sen.

2007-10-14 @ 13:08:10
Postat av: emma

ja, sök. det är inte som att det kommer vara hög arbetsbelastning, jag läser ju på heltid liksom och ja... ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback