breathtaking

Det är helt galet fint här. Huset ligger bredvid en jättestor sjö, Laboda-sjön. När vi kom hit i går vid niotiden var det kolsvart (jag har aldrig sett en så vacker stjärnhimel) så jag såg inte ens sjön. Men när jag vaknade vid sjutiden i dag och tittade ut var det helt fantastiskt. Dimman låg över sjön, det såg ut som i en saga. Så jag var tvungen att gå ut och ta en morgonpromenad. Var vaken när Rickard åkte iväg och jagade. Det är rätt mycket skog här, men mest öppna åkrar med massa hästar och kor. Visst är det ödsligt, 1,5 mil till närmsta mataffär. Men just nu är hela galna släkten här så det är livat värre, öl och öppen brasa. Massa mys! Nu kommer det förstärkning hit snart, måste sluta innan hunden äter upp mina strumpor.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback