brain stew

Jag vill inte ens veta vad jag får för resultat på högskoleprovet. Känns riktigt dåligt. Dagsformen var inte på topp, sov som sagt nästan ingenting och har haft feber under dagen. Men ska inte skylla allt på det, ingen nyhet att jag har svårt för den här sortens prov (osäkerhet och beslutsångest är inget bra när det är svarsalternativ). Och matematik är verkligen inte min grej, jag borde börja om på grundskolans nivå. Så det hade nog inte gått så bra ändå. Lite jobbigt när jag frös så jag skakade under första delen bara. Förlorade rätt många poäng på Läs då, en av de få delar jag känner att jag kan klara hyfsat. Ord gick helt okej också. Men resten kommer jag knappt ihåg, stressad och trött. Min hjärna har tagit paus från den sortens verksamhet, jag hänvisar till rubriken. Tur att vi var i Porthällas matsal i alla fall, min mormor bor i en av lägenheterna som ligger där. Gick dit och lånade en till tröja, dem två tjocka jag hade räckte inte, och halsduk på det. Nu har jag knaprat febernedsättande och mår lite bättre. Sov en stund, sen kollade jag på Heroes. Nu ska jag sova igen, och förhoppningsvis vara kapabel till att köra bil i morgon.

Mattias skrev i sin
blogg att det är 1752 som har sökt kursen Digital bildbehandling. Inklusive mig och Henke. Jag hoppas vi kommer in, håll tummarna för oss, inte klart om dem kommer ta in alla än. Lär nog dröja innan man får besked. Går in på studera.nu med jämna mellanrum men händer inget. Tur att jag har 18,96 i betyg, med tanke på vad högskoleprvet lär hamna på. Ska väl våga göra om det till våren, har förhoppningsvis bättre dag och får väl plugga om det ska bli någon förbättring.

image92

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback