alchemy index

Nu sitter jag och lyssnar på Thrice nya Alchemy Index och dricker te. Jag vet inte hur länge jag har väntat på att få höra låtarna. Konceptet lät så spännande från början, albumet är indelat i olika skivor efter elementen. Först ut är eld och vatten. Jag har kärat ner mig helt. Många lugna låtar, men det är drag också. Helt underbart om man bara vill koppla bort allt. Har fastnat för för Burn The Fleet, Open Water och The Whaler mest. Nu ska jag sluta tjata. Lyssna ni också, ligger uppe massa låtar här. (Musik är det enda bra med Myspace.)

Jag känner mig som en maffiaboss, det är bara en vit katt i knäet som saknas. Äntligen fått min nya kontorsstol. Den kanske ser lite malplacerad ut i rummet, den är hög i ryggen så man ser inte om jag sitter här när man kommer in i rummet, men det skiter jag i. Nu kan jag sitta och pilla i Photoshop utan att få ont i ryggen. Förut satt jag alltid konstigt, på knäna eller skräddare. Vek benen åt alla möjliga håll, men det går inte för armstöden nu. Det var inte så bra för knän eller rygg, men nu är det ergonomiskt. Henke kommer hit i morgon, då blir det Hostel 2.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback