what am i supposed to do? not party?

image99

Sa ju att jag skulle sno en bild, vi är så snygga. Mest för att hela veckan har känts rätt party. Lekt med Sofia, och så har Tinna varit här. Dem tjejerna gör mig så glad! Just nu är jag tröttnöjd, blev inte mycket sömn efter Sticky och i går var jag och Tinna i säng vid fyratiden efter att ha skrattat hela natten. Vaknade rätt ofta, men sov tydligen sjukt hårt en stund eftersom jag inte vaknade av att min mobil höll på att dö. Så Tinna fick stänga av den eftersom den låter som ett helvete. Sjukt olikt mig, brukar vakna av ingenting. Men nu är jag tröttare än vad jag trodde, skriver mer i morgon. Ska bli skönt att däcka nu, godnattpusshej.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback