we're sinking like stones

Don't Panic med Coldplay var med i Garden State, älskar verserna. Kom på att jag gillar rätt många Coldplay-låtar, men aldrig tänkt på att jag gillar bandet. Har gamla favoritlåtar som jag inte ens visste var Coldplays. Får lyssna igenom lite när jag styrt upp min dator, jag är i rätt stort behov av utrymme och ny musik. Kommer ihåg att jag och en kompis lyssnade sönder Yellow för ganska exat fyra år sedan. Vi drack rödvin, rökte cigaretter, pratade hela natten med Yellow på repeat. Nu har vi inte setts på flera år, det är synd. Jag är inte så förtjust i rödvin längre, och röker gör jag inte heller. Jag var så liten då, men ändå inte.


I dag har jag haft huvudvärken from hell. Har myst med lite katter (söt kattvideo här, åh) och promenerat runt. Hoppas jag är piggare i morgon, då ska jag jobba. Gissar på att det är lika pirrigt för grabbarna som för mig, men det blir kul. Nu ska jag lyssna på ljudbok, jag brukar bli rätt trött av det. Stänger av när jag märker att jag måste ha missat flera kapitel och somnar direkt. Botemedel mot mina sömnproblem kanske.

Let's keep in touch
Postat av: Annelie

Den låten är farligt bra :), men precis som du skrev. man lyssnar i sönder dom lätt.

Postat av: emma

ja, coldplay är ett sånt band som åkerkommer i perioder när man behöver det... huvudvärk ja. sömnbrist ja. sova kan man ju göra efter tentan, heh..

2007-11-20 @ 08:55:19
URL: http://svenssonemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback