skriv fyndig rubrik här

Har klippt mig nu, så skönt. Är väl sådär nöjd, klippningen är bra gjord men mitt hår vill inte vara med och leka. Tror det blir okej när det växt till sig lite. Måste fixa färgen snart, sen vill jag göra någon roligare klippning. Min frisör studsade upp och ner över att min hårfärg är "så himla fin!". Håller inte riktigt med, men börjar vänja mig. Kommit fram till att det är roligare än svart i alla fall. Ska snart tillbaks till Allum, lovat Sofia att vi ska glo på några Idol-finalister. Lovade också att försöka fixa date med Christoffer åt min frisör. Får se hur det blir med det. Blir kul att trängas med alla småtjejer, tycker ändå Daniel och Christoffer är bra. Kanske borde fixa några plakat?

image116

Skrev om mina väggdekorationer för ett tag sen. Nu har jag satt upp dem igen, med häftmassa den här gången. Kunde säkert gjorts lite tjusigare, men ändå. Blev lite mindre Apoteket-känsla, som Martin Kellerman säger, när det kom upp något på väggen.

Let's keep in touch
Postat av: emma

vill också ha en sån! fast det känns onödigt nu när jag ska bo i andra hand ett halvår. så det får bli sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback