self-destructive

Jag har en sjuk ovana när jag sover. Brukar skada mig själv, undrar om det är någon undermedveten grej? I alla fall vaknade jag av att jag låg med armen som jag skadat böjd under mig. Det var likadant när min tragus piercing var nytagen. Kunde vakna av att jag drog i den eller verkligen gned den mot kudden. Tänker alltid att "det var väl dumt, så får jag inte göra"och vänder mig bara om.

Armen är bättre, men inte bra. Kan vara någon nerv eftersom jag har minst lika ont i handleden, som inte ens snuddade i golvet. Körde bil i alla fall, det var nog inte så smart. Många snäva svängar och jag var nära att köra in i en transformator eftersom jag fick fantomsmärta i armen. Annars gick det grymt bra. Tog det lugnt en stund efteråt i alla fall, pappa spelade gitarr för mig och så åt vi kakor som jag hade gått upp tidigare för att baka till fars dag. Hjälpte till att bära upp bord till Jonas nya lägenhet också, men jag var rätt usel hjälp. Hann ta en ganska lång promenad också, men den fick ett abrupt slut eftersom två enorma älgar hade bestämt sig för att blockera stigen hundra meter längre fram.

I morgon ska jag på intervju, men tror inte jag är tillräckligt kvalificerad. Det var företaget som kontaktade mig i alla fall. Wish me luck.

Let's keep in touch
Postat av: sara

lycka till!

2007-11-12 @ 12:48:28
Postat av: therése

tack! tror det gick fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback