röda sten + lerum


image102


Jag och Viktor åkte ut till Röda Sten i går för att jag ville fota. Men det blev rätt misslyckat eftersom det blir mörkt så fort. Men hann få några hyfsade bilder innan havet åt upp solen. Jag hann nästan förfrysa händerna också, och mitt stativ ville inte alls vara med och leka. När jag skulle testa HDR kom en Stena båt och förstörde, då fick jag nog och vi drog bort mot Haga istället. Där åt vi en svinstor bulle, som Viktor så fint uttryckte det, och drack varm choklad. Mysigt när det är så kallt och mörkt.

image103

I dag hälsade jag och Sofia på i skolan, och alla skrattade åt vårt obemärkta besök under höstlovet. Men nu fick dem tillbaks dvd:n och Lars var stolt och glad över JM som alltid. Blir så glad av att se Lars springa runt och visa upp alla möjliga saker, fast han hela tiden påpekade att han "borde jobba istället". En kille med färgglada kläder svassade förbi i korridoren också, gjorde mitt bästa för att hålla mig för skratt i lärarrummet. Okej, nog med interna saker. Eller bara en till, i biblioteket hade dem ett Kråkan-gosedjur, saknar! I kväll peppar jag och Sofia tv-spel istället för icky Sticky, inget top floor i dag så vi sparar shake it, sh-shake it till en annan dag.

Let's keep in touch
Postat av: Viktor

Tänker ni gå på sticky varje torsdag eller? Hah, alkiz.

Postat av: Sofia

Alkis var väl ingen nyhet. Shake it like a polaroid picture!

2007-11-11 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback