riding in vans with boys

Helgen har varit nostalgisk och glad. Jag och Tinna har pratat gamla minnen, och skrattat sjukt mycket. Drog runt i stan, myste med Ben and Jerry's och Riding In Vans With Boys, gay guys, bakade och snackade hela natten. Och massa, massa interna skämt. Hoppas att jag kan åka ner till Skåne snart, saknar redan skånskan och alla underbara människor.

I dag har jag kört bil, och det gick sjukt bra. Go me. Jag som alltid varit lite anti, inte tyckt att jag har haft något behov av körkort eftersom jag ändå föredrar kollektivtrafik. Men det är verkligen grymt roligt, körde både diesel, vanlig och automat. Jag är precis lika nördig som jag låter.

Let's keep in touch
Postat av: Tinna

Det var verkligen FAAABULOUS att få träffa dig igen! :D Alltid lika roligt. Och oh my gosh you guys, tror vi klarade av i alla fall några punkter på teh list, eller vad säger du?

Jag sov till halv ett efter jag hade kommit hem, hihu. Det blev litta sent på lördagen, som vi säger här i Skåne. Inte förstår jag hur du kan sakna dialekten, men jag hoppas du vet att du alltid är välkommen ner hit och bo på the Boman residence! :)

2007-11-05 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback