orange lifesavers

image109

Känner mig lite krasslig i dag, men det är nog bara vintertröttheten som börjar komma. En stor kopp (läs: balja) te, clementiner (som jag kan äta nu, även om det tar en faslig tid att pilla bort allt det vita) och Bali Balm hjälper lite i höstmörkret. Långa promenader och varma bad är också bra. Har haft lite hemmaspa, och fick ett ryck att måla naglarna mörklila. Annars har jag mest pysslat i rummet, lagat supergod soppa och fikat med Jonas. Kom precis hem från en sväng till biblioteket nu, så jag tänkte krypa upp i soffan med en ljudbok och en ny balja te. Embrace the vintertötthet.

Let's keep in touch
Postat av: emma

har du testat linssoppan? åh, om man ändå kunde krypa upp i soffan med en bok, dvs inte en kursbok på 500 sidor...

Postat av: Sofia

ja det där vita är himlans jobbigt.

2007-11-18 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback