garden state

Lördagskvällen var mysig, det är inte många som kan få mig att skratta som Jonas. Glad överraskning att Sofia och Rickard var på besök också. Och presenten var uppskattad. Det är rätt många år vi har känt varandra nu, tänker inte på att vi har varit på Mallorca och lite överallt. Love 'em. I dag har jag mest kört bil, och gjort saker som inte är så roliga att skriva om (som att rensa bort över 3000 filer).

image114

Såg Garden Sate i alla fall, och den är värd att skriva om. Har velat se den filmen i säkert två år snart, och den var riktigt söt. En annan film på måste-se-listan är Science of Sleep, tur att Emma nämnde den annars skulle det säkert dröja två år där också. Eternal Sunshine of the Spotless Mind är en av mina absoluta favoritfilmer, och det är samma regissör som till Science of Sleep så tror jag kommer gilla den också. (Jag är trött och orkade inte bry mig om Copyright, oh well.)

Sötaste från Garden State:

Andrew Largeman: Let's just talk about good stuff.
Sam: Good stuff?
Andrew Largeman: Yeah. Glass half full shit. What do you got?
Sam: I got a little buzz. I got that.
Sam: What you got?
Andrew Largeman: I got a little buzz going
Andrew Largeman: and I like you.
Andrew Largeman: So there's that. I guess I have that.
Sam: I can tap-dance. You wanna see me tap-dance?
Andrew Largeman: I would love to see you tap-dance.

Ibland behöver det inte vara så svårt.

Let's keep in touch
Postat av: sara

science of sleep är givetvis jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback