the heart chakra

"Now we're going to open the green door, the heart chakra. I wasn't really dying. I wasn't host to cancer or parasites. I was the warm little centre that the life of this world crowded around. Imagine your pain as a white ball of healing light. It moves over your body, healing you. Now keep this going. Remember to breathe and step forward through the back door of the room. Where does it lead? To your cave. Step forward into your cave. That's right. You're going deeper into your cave. And you're going to find your power animal. Slide."

Vi mediterade 20 minuter på sista lektionen med Axel. Inte helt oväntat att jag började tänka på Fight Club. Tror jag skulle må bra av att meditera någon gång ibland, gjorde det för några år sedan. Har rätt lätt för att koppla bort allt när jag är ensam. Inte på lektionen med andra ord. Egentligen behöver jag väl bara sömn, är så trött att jag är tårögd. Jobbigt att aldrig kunna sova ordentligt. Insomnia. Fight Club igen.

Jag och Sofia fick våra karmahalsband i dag, lagom till studenten. Jag är kär. Valde Trust och Strength. Tyckte dem var mest passande. Men kommer säkert få begär efter fler ringar. I kväll kommer Viktor, och på fredag är det student.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback