peter pan

Jag lider av grymt Peter Pan-komplex just nu. Vill verkligen inte sluta gymnasiet och bli vuxen på riktigt. De tre senaste åren har varit bäst. Har haft alla vuxenförmåner utan att behöva ta riktigt ansvar eller jobba. Det har gått ihop ändå, med resor till London och allt annat jag har velat göra.


Skickade nyss in ett kontrakt till mitt första riktiga jobb. Men känns ändå rätt patetiskt. Speciellt med tanke att det bara gäller en dag som mässvärdinna. Kommer få en del euro extra i lön eftersom jag ska vara med på någon speciell del av eventet. Om jag har fattat det rätt. Cred till mig, men vad fan spelar det för roll när det bara rör sig om fyra timmar? Har inget jobb för resten av sommaren, eller någon plan för vad jag ska göra. Om jag ska vara ärlig har jag inte sökt massa jobb heller, just för att jag inte vill. Det enda jag vet är att jag måste få ihop lite cash. Skulle kunna gnälla hur mycket som helst om det här, men skippar det i dag. Kanske borde lägga in en stöt på Filip Hammar, men då blir nog inte Viktor så glad. För det är ju så realistiskt i övrigt menar jag.

 

Sminkade Nea inför hennes bal i går, vore nice att vara makeup-artist på heltid. Kanske borde ha läst frisör, att veta vad man ska göra är inte helt fel. Jag skulle säkert ha trivts med det också. Lite off topic, men Nea blev jättefin. Vi hade vår bal i torsdags. Alla var så sjukt fina. Nu finns det inget kvar som hindrar mig från studenten. Sista uppgiften är inlämnad, jag och Bokis satt såklart vid msn mitt i natten. Det är så det ska vara när man går JM. Kommer att sakna alla sena nätter som spårar ur totalt, fast att jag tar studenten kommer väl bara sponsra det i och för sig. Men jag kommer ändå att lipa som en idiot när jag står där med studentmössan i handen. Fast med skumpa blir det fest tillslut.

 


Let's keep in touch
Postat av: Viktor

Jag blir verkligen inte glad då, haha! Filip, groowrr!

Postat av: Sofia, partner in crime

förlåt, men jag skulle tycka det vore sjukt kul med filip ^^ nä, håll dig till normala människor som viktor och mig...

2007-05-28 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback