work

I dag var jag i skolan igen, avslutning. Kändes konstigt. Studenten var liksom vårt slut, och nu var man helt plötsligt där igen. Blev rätt sentimental, även fast jag inte varit borta från JM så länge. Hämtade slutbetygen, och jag är nöjd. Inga överraskningar direkt. Scannade in det så att jag kan skicka iväg till AP Promition, mest för att bevisa att jag inte studerar längre. Det är förvirrande. Dem ringde från Tyskland för några dagar sen, fick förlängd arbetstid. Ska jobba fredag, lördag och måndag nu. Fast i dag är det egentligen bara briefing/utbildning, men jag får betalt. I morgon ska jag inte vara på själva mässan utan invigningsfesten, hoppas det blir en del cash. Ska jobba från 17-1, får se om det blir lika mycket drag som när journalister festar. Jag ska nog söka jobb hos Amnesty under juli, då känns det som att jag gör en bra grej samtidigt som det blir lite mer pengar. Helst skulle jag bara sola, bada, grilla, festa och resa. Men det blir tid till det också nu. Sen borde jag fundera lite över hösten.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback