summer rain

You were my rain. You refreshed me, and you cleansed me. Now I feel dried up, though you still linger in my hair and on my clothes like summer rain. Near you I blossomed, but now I'm just holding on to whatever's left. All I want is to drown in your presence. Tilt my head back, open my mouth, close my eyes and let you fill my lungs.

Jag har börjat skriva igen, men vet inte riktigt vad det ska bli av det. Känner mig så konstig. Är på jättebra humör, samtidigt som jag är förvirrad. Jag hatar att jag inte kan släppa vissa saker. Och jag hatar att jag aldrig vet. Jag vet inte. Kan inte andra acceptera det? Eller hjälpa mig. Men jag har bestämt mig för att det är okej att jag inte vet i sommar. Men nu när jag har slutat jobba är det inte lika mycket sommar längre, väntar på ett sommar oväder känns det som. Now the storm is coming, the storm is coming in.

*

Nu kom regnet. Rätt skönt, ska ut och gå utan paraply.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback