soon we'll be living in the future

Jag har lyssnat igenom Straylight Run's nya album, The Needles The Space, nu. Och jag blir helt lycklig av att höra John Nolan's röst, det var längesedan. Gillar speciellt låten med samma namn som rubriken på denna blogg, den känns så äkta. Bästa beskrivning jag kunde komma på. Och så tänker jag en hel del på framtiden, jag är lite rädd för hösten. Just för att jag inte vet vad som händer. Hoppas bara jag kan hitta ett någorlunda fast jobb, då blir jag glad. Viktor flyttar hit också, och det känns bra. Första gången jag kan säga att jag verkligen längtar till hösten, fast den aldrig har varit så skrämmande.

Videon är värd att titta på:
http://video.umrg.com/straylightrun/soonbelivingfuture/

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

don't be scared, i'll be there. forever and after <3

2007-06-19 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback