my eyes feel like they're gonna bleed

Kan inte komma ihåg när jag mådde så här dåligt senast, så jag antar att det är värt att dokumentera. Skulle på fest hos David i dag, och träffa massa från klassen som jag saknar. Hade en bra, och snygg tro det eller ej, dag. Men ungefär tio minuter efter att jag fixat till mig började jag spy bara sådär. Värsta på flera år. Typiskt mig att bli dålig helt plötsligt, speciellt när det är något jag har sett fram emot. Allt började bra med smultron. Men inte så mycket att göra åt nu. Är för övrigt lite lullig och har haft världens jobb med att skriva ordentligt, har antagligen feber också. Men i morgon blir det IKEA. Hoppas inte att det är massa skrikande barn, då lär jag bli farlig.


Let's keep in touch
Postat av: Viktor

Ser du? Jag hittar hit utan att du känner dig tjatig :) Puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback