hey there sleepy smile

therése säger:
jag är trött
therése säger:
skrev jag det?
therése säger:
trött
Viktor säger:
ja
therése säger:
trött! trött?
therése säger:
det är ett rätt fult ord
therése säger:
trött

Jag behöver inte skriva det igen. Tre arbetsdagar och jag är helt wasted, det är bra jobbat. Mest för att jag sover så dåligt. Borde fixa lite piller eller nåt, det här funkar inte i längden. Men sista dagen på mässan var rätt soft ändå, och rolig. Jobbade med grabbarna i dag. Jascha lyckades spräcka sina byxor i grenen, förstår inte hur det gick till. Han är väl för vig. Det var jag som fick hitta nål och tråd "You saved my crotch" = dagens bedrift. Sen gick dagen mest ut på att springa runt med mikrofoner till frågvisa doktorer. Vi jobbade inte ihjäl oss på mässan direkt, men segt att stå så många timmar. Nu blir det till att söka nya jobb, men kommer faktiskt sakna GCC. Kommer antagligen aldrig få så grymma chefer igen. Men ska tillbaks och lämna lite grejer i morgon, och om det blir tid så fikar jag med Nick eller dricker öl med tyskarna.

Let's keep in touch
Postat av: Viktor

Han gjorde en Filip!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback