zombie walking kid

Första dagen på länge som jag känner mig bra, äntligen har förkylningen släppt. Men jag sov inte så mycket i natt. Var hemma runt två ungefär, utan att vara trött. När jag väl lyckades somna drömde jag mardrömmar. Det var helt sjukt. Som i ett tv-spel. Först sprang jag och några kompisar, kommer bara ihåg att Sofia och Jonas var med, runt och sköt på zombies av något slag. Men helt plötsligt var det massa från mitt gymnasium där också. Och jag var rädd för att råka skjuta någon av dem. Ammunitionen tog slut hela tiden, och alla siktade helt fel. Vaknade när jag hade tagits som gisslan av någon annan grupp. Viktor har pratat en del om Dead Rising det senaste, men tror knappast att det var därför jag drömde så. Längesedan jag drömde en så detaljerad dröm. Vill inte ens veta vad det kan betyda, fast tror nog inte på det där med drömtydning ändå. Dagen har inte varit så intressant. Kollade dvd-spelare på Allum, och köpte lite smågrejer. Har fått ner datorn i källaren nu, det tog ett tag med alla sladdar och kablar som skulle dras snyggt. Men nu är det klart. Och här sitter jag nu:



Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback