venom

Ok, tappade inspirationen ett tag. Varit på Spiderman 3 med Sofia. Helt okej. Skrattade till och med, jag skrattar nästan aldrig på bio. Speciellt åt Peter Parker när han blev ond, eller snarare emo. Annars var Venom min favorit, såklart. Vi bekräftade vår mentala ålder för den övriga publiken rätt tidigt också. Det var en 18.00-bio, fanns inga senare föreställningar eftersom den gått ett tag. Det betydde en del småbarn, och jag och Sofia skrattade ikapp med dem för det mesta. Till exempel under trailern till animerade Surf's Up när kommentaren "Han är bara en soptunna full med bajs!" fälldes skrattade vi så vi grät. Under kvällen spanade vi folk, och skrattade. Varit för lite av det.

Efter det har jag varit flytthjälp, druckit öl med Mia, sovit alldeles för lite och snackat skit med Seb. Varit i stan, shoppat lite (bilden: en kjol, ett linne, blev en jeanskjol också) och fixat rummet. I morgon kommer Wille hit! Får se vad man ska hitta på i ett regnigt Göteborg bara, lär bli filmkväll. Och slumber party, haha.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback