tragus + ed's piercing

Har äntligen piercat tragus nu, i fredags. Tänkt på det länge, men har liksom inte blivit av som så mycket annat (note to self, igen: VISA-kortet!). Så jag och Viktor droppade in hos Ed's Piercing. Och vi hade tur, för han hade tid. Eller jag hade tur snarare, eftersom Viktor ska vänta med att pierca sig igen lite. I alla fall, Ed var lika söt som vanligt. Och en tragus blev det, snyggt som attan också. Speciellt ont gjorde det inte heller, trots att jag hört så mycket om just tragus-piercing. "It's like a punch in the head" etc. Viktor verkade bli lite besviken för att jag inte reagerade, sötnos. Men som Ed sa, jag är en tuff tjej. Han kände igen mig, trots att det snart är två år sedan jag och Bokis var där sist. Fick 60 spänn i rabatt också, jag blev glad. Och så pratade vi om septum, nu har jag bestämt att det ska bli av. Ed tyckte inte att det var några problem att läka med stav. Vill inte behöva ha ring en hel månad om det skulle hindra något jobb. Som han sa: "Ja, en stav syns ju inte. Om dem inte kräver en näsinspektion, och då har du nog en lite pervers chef och borde byta arbetsplats." Han är söt. Men septum blir det inte innan min tragus har läkt, och det tar nog lite tid. Första natten var rätt blodig (kommer fin bild senare). Så efter att jag har varit utomlands blir det. Efter Ed åkte vi ut till Långedrag, där vi kollade boende till Viktor som flyttar hit. Bra, bra, bra.


Let's keep in touch
Postat av: sara

åh tragus, jag är avundsjuk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback