nightmares and dreamscapes

Uh, jag är så trött på att inte kunna sova. Och sova oroligt och drömma mardrömmar när jag väl somnar. Funderar på att gå till doktorn för att få nya sömntabletter. Men det verkar inte hjälpa för mig ändå. Jag vet inte hur jag ska bli trött. Har testat det mesta, även om jag är helt slut fysiskt blir jag ändå inte sömnig. Har börjat läsa igen, men det hjälper inte det heller. Fast Diary är bra. Ska köpa på mig lite av Chuck's (Palahniuk) böcker innan jag åker utomlands, fortfarande några jag inte har läst. Som nya Rants. Men i dag ska jag lägga mig tidigt, försöka i alla fall. Just for the record. You can't die of insomnia. Och en passande bild:

image35

Sofia (med kameran) var och hälsade på mig i källaren i dag också. Förhoppningsvis blir det Spidey 3 på torsdag. Gillar inte att tiden går så fort bara, läskigt att tänka på att sommaren snart är slut. Fast blir glad när jag tänker på att baby ska flytta hit.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback