nesting instinct

Började att skruva ihop skrivbordet själv, men så passade inte den där lilla "nycklen" till skruvarna. Och jag är för klen för att dra i dem själv. Uh. Ska bära ned mitt N64 och alla spel i alla fall. Jag vill ha fightingspel! Helst en annan spelkonsoll. Mitt habegär är helt sjukt just nu. Och det är bara saker som måste beställas från USA, för det är ju så billigt och bra. Till rummet vill jag ha lite posters (bilderna), men annars är det mest merch. Fight Off Your Demons t-shirten som jag velat ha sen jag såg den första gången, kanske nya Jelloner hoodien, två Thrice-linnen, Bayside CULT-hoodien. Lite FSAS och en Ali. Men min ekonomi säger nej, jag får prioritera. Posters ska bli av, och BN t-shirten. Jag vill inte söka jobb till hösten, ångest.


Åh, dem är så fina. Biligare att köpa postern än att lägga ut 60USD på eBay för Holiday EP. Den högra (Taking Back Sunday) blir det på köpet, eftersom det bara blir fem dollar extra nu när det är sale.

Hittade nyckeln jag behövde så nu är skrivbordet på plats, jag är bäst. Det är rätt stort och fult, men lär väl fylla sin funktion.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback