my own personal coma

image37

Jag har helt tappat tidsuppfattningen, vet inte riktigt vad jag har gjort det senaste. Men det har varit rätt skönt. Har behövt lite egen tid efter att ha varit sjuk och stressad. Men nu blir det snart fart igen. Wille kommer och hälsar på nästa vecka, två år sen vi sågs sist. På Eastpak Antidote Tour. Vi har ändå hållt kontakten i runt sex år kanske. Så långt är det inte till Lund, men nu blir det ändring på det. Henke har lovat att han ska komma hit och spela tv-spel (fast N64 inte riktigt är kompatibelt med LCD-tv) och titta på Fight Club också. Tre år sen vi gick ut från Lexby. Konstigt, både hur långt bort som helst och samtidigt minns jag precis hur det var. Nu ska det bli ändring på mig i alla fall, finns alldeles för många personer som jag saknar. Så drar ner till Malmö under festivalen, då kan jag träffa alla polare där samtidigt. Och Tinnas band spelar, det blir perfekt. Förhoppningsvis får jag låna lilla Nikon D70. Innan dess är jag i Grekland och gör stan osäker här hemma.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback