mania

Okej, det var ett tag sedan jag bloggade. Viktor har varit här en vecka. Men nu har jag ett sjukt behov av att summera allt, därför blir det många och långa inlägg på samma gång. Gillar att skriva av mig lite, och att kunna spara detaljer. Har i alla fall sagt upp mig från Amnesty nu, det blev för mycket. Var rätt jobbigt, och Kristoffer tyckte det hade gått väldigt bra och jag skulle ha fått förlängt. Men han förstod, och var mer ledsen över allt än vad jag var. Nu känns det mest skönt att det är gjort. Får söka jobb nu inför hösten istället, även om det känns hårt. Annars har vi bakat, lyssnat på Filip och Fredrik och deras USA-historier som inkluderade en "dip sauce-girl" och annat spännande. Bakat chocolate chip cookies, varit på IKEA och shoppat loss lite, kollat som galningar efter lägenheter/rum. Kom in i en härlig vardagsrytm, mys.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback