glamorama

Köpt lite böcker som jag tänkte ha med mig till Zakynthos. Två Bret Easton Ellis (American Psycho): Less Than Zero och Glamorama. Och två Cuck Palahniuk: Invinsible Monsters och Survivor. Vill börja på Survivor nu, den verkar grym. Men jag är alltid så rastlös när jag steker på stranden så då måste jag läsa. Alltid när jag är utomlands som jag läser massa böcker, jag tar paus resten av året. Köpte örhängen och lite andra onödiga saker. Gillar inte att lägga pengar på såna saker egentligen, men tröstade mitt habegär med smågrejer. Hämtat min DVD-spelare nu också, trots allt krångel gick det bra. Fick påminnelse via sms, smidigt. Och bra bild blir det. Så förhoppningsvis inviger jag med Fight Club tillsammans med Henke nästa vecka.




Imorgon åker jag till Uppsala och regnet där istället. Och lite reminder till mig själv:

Juli
28-31 Uppsala

Augusti
7-14 Grekland, Zakynthos
15 Sticky, fota
Kulturkalaset?
Malmöfestivalen?

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback