don't leave me all alone

Nu har Wille åkt hem och jag känner mig sjukt ensam. Varför ska så många som jag tycker om bo så långt bort? Det är inte rättvist. Och dem som bor i Göteborg flyttar härifrån, känns det som. Börjar bli lite trött på den här staden alltså. Kan bero på att hela juli har regnat bort. I alla fall, det var mysigt ändå. Först käkade vi i stan, och sen åkte vi hem till mig. Snackade lite skit och sen somnade Wille. Aldrig varit med om nån som sover så tyst och stilla, jag var tvungen att vara paparazzi. Inte så konstigt när man gör lumpen och har nattskift kanske. Galet att inte sova på över ett dygn. Sen kollade vi på sjukt många komedier på tv6, värt! Bosatta i min soffa med andra ord. I dag var det sjukt segt, blev pizza till frukost runt tre ungefär. Sen regnade jag nästan bort på vägen hem efter att ha följt med Wille till hans buss. Nästa gång ska det vara bra väder, sådetså.

image39

Eftersom jag alltid irriterar mig på saker: 1. Regnet. 2. Expert, köpte DVD-spelare på hemsidan, fick ingen bekräftesle men dem drog pengarna så nu måste jag ringa. 3. Mitt tagentbord dör med jämna mellanrum, fast batterierna är nya.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback