tipp tapp

Lucia i går, dagen som jag alltid har förknippat med Tom DeLonges födelsedag istället. Men i år kändes det som varken eller, lite trist. Min brevlåda var full så brevbäraren hade lagt lite av posten på trappen. Brev från världens sötaste Tinna bland annat, tror jag ska hålla mig till jul. Jag är så imponerad av mig själv, jag fuskar inte ens med min Svampbobkalender! Fast det är väl tecken på att jag börjar bli gammal och grå. Och det bekräftade ett brev från GP: "Gratulerar på 20-årsdagen Therese", som är först 29 januari. Bah, jag vill inte bli gammal. Fast 20 är nog rätt okej ändå, systemet och grejer. Men sen kan det räcka. Jag borde vända tillbaks dygnet nu, det går sådär. Jag säger då det, håhåjaja.

Let's keep in touch
Postat av: sara

petra har ätit upp två chokladkalendrar och jag erbjöd min också. Vuxet (av mig).

2007-12-14 @ 08:00:24
Postat av: Tinna

Haha, shit, klarar du att hålla dig ända till jul? Det skulle jag aldrig gjort. :O
Fusk med Svampbobkalender, vill också haaa! ;)

2007-12-14 @ 12:02:29
Postat av: therése

vad sött! det är bra att du stöttar, haha :)

jag kanske inte kan hålla mig ändå, för jag tror jag vet vad som finns i och jag vill höra låtarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback