sticky and video games

I går var det Sticky med tjejerna som gällde. Nea, Andrea med Paul och Bokis och Camilla. Det är ovanligt att vi kan träffas allihop samtidigt, det är alltid någon som befinner sig i en annan stad eller i ett annat land. Nea hade jag inte sett sedan studenten. Först var det kö och regn, men när vi kom in blev det drinkar, dans och jag fick pussar (my lip gloss brings all the girls to the yard)! Har saknat dem godingarna. Men Sticky var kanske inte bästa stället att träffas när man vill prata, blev lite utspritt. Och eftersom alla var trötta var det bara jag och Sofia som orkade stanna kvar efter elva. Resten av kvällen råkade jag vara tråkig och frånvarande, förlåt.

I kväll körde jag och Sofia på tv-spel istället, alltid lyckat. Har inte gjort så mycket annat. Sofia försökte skrämma bort en av mina "stalkers", hon ställer alltid upp, genom att påpeka hur "sanslöst porrig" jag är. Bara så ni vet. Tror inte det var så skrämmande, och det ligger något i det. Om jag vore gay hade jag friat till Sofia för längesedan, haha.

Let's keep in touch
Postat av: sofia

good to know that somebody loves me :) så porrig...

Postat av: therése

i luvz u long time

2007-12-30 @ 01:50:29
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback