och bilen går bra?

I dag har jag kört en massa bil. Med automat och med vanlig, på landsväg och i mörker och ösregn. Pappa börjar bli lite bortskämd med att jag kör, när han skulle åka hem satte han sig på passagerarsidan och trodde att bilen skulle köra av sig själv. Gick på bio på kvällen, Solstorm. Inte mitt val, men det var helt okej trots Persbrandt. Men mest fick den mig att sakna snö. Jag av alla människor! Som alltid går och gnäller hela vinterhalvåret. Men jag saknar riktig, vit snö. Gärna i massor så man kan göra hela fort i snön, som den gången alla blev insnöade och skolan blev inställd. Inte brunt slask och massa tö. I år ska jag köpa fula och varma skor så jag kan springa runt i snön när den behagar komma. Mysig första advent har det varit i alla fall.


image120

Det otränade ögat kanske inte märker någon skillnad, men jag har klippt mig. Nu är jag inte en gående fara eftersom jag kan se igen, även om jag ser rätt trött och sliten ut på bilden. Där luggen är som kortast är det helt och hållet min egen hårfärg, "hej, det var några år sen" typ.

Let's keep in touch
Postat av: emma

fint :) snart kommer jag till göteborg, typ nästa helg eller helgen efter det. fika?!

Postat av: sofia

jävla sötnos. yay har du köpt mössan (musse...) nu :)

2007-12-03 @ 12:45:25
Postat av: therése

tack. det låter toppen, just let me know :)

2007-12-03 @ 12:46:19
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: therése

mihi, pluttan. ja, mössor är bra! men behöver en som är riktigt varm också, hittar ingen fin.

2007-12-03 @ 14:11:48
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: Tinna

Ih, fint! :)

2007-12-03 @ 15:58:17
Postat av: therése

tack! men önskar att jag kunde ha lika kort och snyggt hår som dig, miip.

2007-12-04 @ 00:01:28
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback