julklappsångest

Har virrat runt i stan några timmar nu, blev stressad och mådde psykiskt dåligt av allt folk. Rätt misslyckad julklappsshopping med andra ord, men fick köpt lite i alla fall. Jag är nöjd med klapparna jag ska ha med mig till Falkenberg nästa vecka. På tal om dem så tar jag tillbaks det där med att jag är gammal och grå, men kan inte avslöja mer nu. Tio personer kvar att köpa till, hjälp mig! Börjar få idétorka. Jag har insett att det inte alltid går att hitta den där unika saken som personen har gått och längtat efter, kanske utan att veta det. Något ni tycker är fint eller själva skulle vilja ha? Tjejer är extra svårt när man köpt örhängen och Body Shop så många gånger innan, och killar 20-25. Hit me med era idéer! Ska tänka på annat nu, jag och Sofia ska ha tv-spelskväll, mys. Puss

En gång i tiden var jag så pysslig att jag lade julklappar jag skulle ge bort i boxar som jag klädde med urklipp från Spindelmannen-tidningar.

image142

Let's keep in touch
Postat av: emma

coolt!

Postat av: sofia

bästaste boxen ever ^^

2007-12-16 @ 19:55:36
Postat av: sofia

bästaste therése!

2007-12-16 @ 19:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback