jag leker på jobbet

image144

Bra dag med Isak i går. Storebrorsan Jacob var på kalas hela kvällen så det var bara vi två. I vanliga fall brukar Isak inte prata så mycket och vara rätt blyg, men nu kunde han knappt sluta. Han är för söt. Vi spelade Piratspel, Tjuv och Polis, klassiskt hockeyspel och fotboll precis som i Vänner. Dem har bästa lekrummet med Ducktales-flygplan i taket. Vi lagade mat tillsammans och när det började bli sent turades vi om att läsa Sune för varandra i ljuset av granen. Mys!

Hann precis in på Frölunda Trog innan det stängde och köpte en julklapp också. Nu ska allt slås in bara. Nästa år måste jag börja tidigare, jag mår inte bra av all stress. Och det går fortfarande inte att sova. Ska börja med ett "sleep schedule" som jag hittat, men det får vänta till efter jul så får hoppas att jag inte kollapsar innan. Nu ska jag slå in några klappar, fixa med pengar och kamera, och packa ihop lite saker innan jag åker till Falkenberg om några timmar. Men när jag är där ska jag varva ner och bara mysa. Kommer bli fint. Puss

Let's keep in touch
Postat av: emma

men nu är klockan 01:52 och du är inte på msn! framsteg tycker jag. jag sitter här trots föreläsning 9 imorrn :P

Postat av: emma

och förresten, är det inte meningen att du ska hjälpa dem med läxor o sånt? :P slappis

2007-12-19 @ 01:54:32
URL: http://svenssonemma.blogspot.com
Postat av: therése

yes! det går framåt. jo, fast dem har inte så mycket läxor. men när jag läser med isak blir ju det övning, och när vi spelar frågespel och sånt :) pedagogisk lek, haha.

2007-12-19 @ 10:19:00
URL: http://sictransitgloria.blogg.se
Postat av: Viktor

Det är Poison The Well jag är glad över :D så det är ju inte fel att säga så! :)

2007-12-19 @ 18:28:49
URL: http://skiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback