jag är kär

image145

Ja, så är det. I en liten kattunge. Vet inte vad man ska kalla det annars. Hon var så söt och liten så jag vet inte vad. Maja heter hon förresten. Hon tyckte bäst om att ligga och sova på mitt bröst och sparka med sina små tassar när hon drömde. Och pussa mig med sin lilla rosa nos. Åh, vad jag ville ta med henne på tåget hem! Strumpan är fortfarande lika charmig, tro inte att jag har glömt henne, fast hon hade tankarna på annat håll ... Falkenberg var fint, vi julmyste mest. Klädde gran och drack glögg. Björn kickade mitt ass när vi spelade Tony Hawk också. Blev kanske någon timmes sömn, så gårdagen var rätt slapp. I dag har jag hjälpt till att bära hem julmat och gran. Ska snart hjälpa till att pynta här hemma också.

Let's keep in touch
Postat av: Anonym

sööt! :)

Postat av: amanda

aw, gullig :D

2007-12-22 @ 21:28:58
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: therése

ja, visst är hon!

2007-12-23 @ 02:49:15
URL: http://sictransitgloria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback