i'll cry you a river

Update på inlägget under: grattis till Sebbe också. Alla älskar Mattias Karlsson, så är det.

image140

Jag måste få gnälla lite, har gråtit i över en halvtimme nu. Helt ofrivilligt, ögonen bara svider och rinner. Försökt skölja med saltlösning men det hjälper inte. Hoppas inte jag är allergisk mot katter, för då får jag nog vänja mig med att gå runt och gråta på stan. Och jag är trött som bara den, sitter just nu invirad i ett duntäcke. Elementen i ena sidan av huset har slutat fungera, och självklart är mitt rum drabbat. Mitt lilla element har visat sig vara värdelöst nu när det stora har lagt av. Kedjereaktion i längan var lite rolig i alla fall, nu har alla plingat på och frågat "Ursäkta att jag stör, men har ni också 15 grader i vissa rum?" Burr. Lite positiva saker: jag mår inte illa längre. Konstaterade att jag har superhörsel på väg till jobbet. Småsprang förbi Sofias hus och under dem få sekunder jag passerade tyckte jag mig höra bekanta basgångar. Självklart var det Sofia som spelade bra musik, och sådan ska lyssnas till på hög volym! Mysig dag på jobbet också, lite för mysig.

Förlåt för Justin Timberlake rubrik, nästan, har lite skrivkramp. Och för ocharmig bild, men den matchar bannern lite.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback