i kidnapped mr. sandy claws

image148

Titta så fint och modebloggigt det blev, här ska vi vara ytliga och kommersiella en stund. Jag fick massa bra julklappar. Fast fick inte sådär mycket pengar, inte en enda dollar faktiskt, bilden ljuger lite. Och ett kort istället för yogamattan. Har på mig Brand New t-shirten nu. Tack baby. Jag och Sofia blev som vanligt lite smålipiga över varandras klappar, det är så det ska vara. Mamma blev jätteglad över silversvalan som jag hittade tillslut också. Nu har jag lust att beställa tjugo halsband själv och massa merch. Nöjde mig med biljett till Jimmy Eat World, 5 februari Stockholm, be there. Snart ska jag iväg till pappa på middag, och i morgon ska vi fira hans födelsedag.

Let's keep in touch
Postat av: sofia

mihi, tass så mysse ^^

2007-12-26 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback