a long december

Bayside - A Long December (cover)



Inget blev som planerat i dag. Förmiddagen ägnade jag mest åt att vara irriterad, men jag tänker inte gnälla om det här. Ska titta på julkalendrar med Jonas snart i alla fall, det är inte fy skam. Sunes Jul och Pelle Svanslös, dem kommer nog alltid att vara mina favoriter. Har öppnat första luckan i min chokladkalender, med Svampbob på, och pysslat lite med mamma också. Tror det kommer bli en bra jul i år, har redan fått lite julstämining. Mycket tack vare Isak som är så söt. Han har gjort en egen kalender som han kryssar i tre gånger om dagen, i hopp om att tomten kommer fortare då. Förra julen var inte lika glad. Den spenderade jag på sjukhus med mamma och mormor, och fick skuldkänslor när jag inte var där. Ibland vill man kunna vara på två ställen samtidigt.

Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback