shopping frenzy + packning

Jag har shoppat alldeles för mycket det senaste. Tre par skor, två bikinis, the list goes on. Ändå kommer det kännas som att jag inte har någonting när det blir höst. Men det är så det alltid är. Kommer ha grejer när jag är i Grekland i alla fall. Och det kommer bli helt underbart. I need the smell of summer I need its noises in my ear. Tror inte att det har regnat så mycket i juli innan. Ska bli skönt att inte behöva tänka alls på en hel vecka. Bara sol och bad. Och Chuck Palahniuk och drinkar och Corona. Men om jag hade fått välja hade jag tagit med mina babes också. Kommer sakna alla. Men när jag kommer hem är det inte många dagar kvar tills Viktor flyttar hit, och jag har roliga saker planerade. Blev lite ändrade planer. Sticky 15e, sen fest 18e och åker ner till skåne 19e istället. Missar Tinnas spelning, men hade redan bokat upp mig visade det sig. Egentligen hade jag tre saker planerade den 18e, jag är dålig. Men nu löste det sig i alla fall. Och jag hinner träffa Wille nu. Ska bli kul att komma ner och hälsa på, alldeles för längesen jag träffade Tinna sist. Efter det borde jag börja söka jobb. Men det ska jag ignorera helt medan jag är borta.

Egentligen borde jag packa nu. Procrastinator, det är jag. Fick äntligen mitt nya VISA i dag, det gamla har krånglat i flera månader men har hela tiden skjutit upp det. Men nu blir det packning som gäller, det är bland det värsta jag vet. Men jag har min älskade lista, som funkar till allt + strandgrejer. Kommer vara skönt att ha 20cm kortare hår där nere. Lite omställning när det kommer vara ungefär 15ºC varmare.


Let's keep in touch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback