för fyra år sedan ...

lipade jag utanför Wembley Arena i London just nu. Jag hade sett blink-182 live, och det var en av de mest perfekta dagarna i mitt liv. Det var både glädje och sorg. Och en så mäktig upplevelse. Har skrivit om det tidigare, men har en massa mer saker att berätta när jag får tid. Jag kommer aldrig glömma den dagen. Har så många minnen därifrån, men en del stannar mellan mig och Sofia.

I dag har vi varit ute i Frölunda och shoppat julklappar. Jag fick strykt lite på listan i alla fall. Vi köpte två stycken som vi bytte direkt, en bok med 1000 tatueringar i. I like, Demon here we come! Och så har jag fotat Sofia inför slutuppgiften i Digital bildbehandlig. Det tar sig, bara en bild kvar nu.

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

mmmmmr perfect...

2008-12-10 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback