up-to-date!

Begravningen var fin och det sorgligaste jag har varit med om. Tänk att det kan vara så jobbigt att gå fram och lägga en ros på en kista.

Hade inte sett fram emot min födelsedag så värst mycket när det hängde över mig. Men det blev en supermysig dag. Tack vare alla söta vänner som grattade mig. Var rätt stressigt att försöka vara på alla ställen samtidigt bara. Fick frukost på sängen hemma. Efter skolan fick jag paket av Sofia. Hon känner mig så bra! Jag menar Yoshi från Super Mario och Andy Riley, gotta love it. Efter det firade jag hos pappa och Lena med Jonas. Fick en resväska som jag hoppas kommer användas en hel del. Och kvällen spenderade jag hos Christian. Sötare kille finns inte. Han hade gjort så  himla fint. Och mina paket sen ... Alla säsonger av Sex and the City, parfym och massa grejer från Body Shop. Puss!




I går var jag ute med Bokis, Elvira och Sofia. Det var för bra för att vara sant när jag trodde att jag hade lyckats få ihop alla, för Andrea blev sjuk. Stackare. Men det var riktigt roligt ändå! Först hängde vi ett tag på Queens innan vi blev sugna på billiga drinkar och stack till Sticky. Jag och Sofia kunde som vanligt inte hålla oss ifrån shots och blev rätt packade. Jag fick lite krigsskador också, upptäckte att jag hade blåmärke och var helt svullen över ena höftbenet i dag. Men grymt kul att träffa tjejerna. Och Bokis som åker till Argentina snart. Kommer sakna dig Krax! Men i sommar blir det party igen, och då ska jag och Sofia ha smisk om vi ens nämner shots ...

Let's keep in touch
Postat av: Sofia

say it with me now.. shooots!

2009-02-03 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback